Yritystarina

 Yritystarina

Vuonna 1994 syntyi Justin Bieber, julkisissa tiloissa tupakointi kiellettiin Suomessa ja Ahtisaaren Marasta tuli presidentti. Edellämainituista tapahtumista huolimatta samana vuonna perustettiin Golden Methods, joka alkoi ideoida ja maahantuoda yrityksille liikelahjoja. Juuri lamasta selvinneessä Suomessa ajatus liikelahjoista oli varsin uusi, mutta kaikista epäilyksistä huolimatta kannattava.

Yritykset alkoivat panostamaan liikelahjoihin, työpaikoilla annettiin vuoden päätteeksi työntekijöille muutakin kuin joulukortti, urheiluseurat kehittyivät ja harrastukset monipuolistuivat. Suomi heräsi uudelleen. Tarvittiin väriä, iloa ja onnistumisia. Juuri tästä syystä Golden Methods on edelleen vahva asema markkinoilla. 1000 tyytyväistä yritysasiakasta ei voi olla väärässä.

 Referenssit

Eräs asiakas kuvaili pitkää asiakassuhdettaan Golden Methodsin kanssa jalkapallokenkien valintaan. “Kun on kerran pelannut Adidaksen Copa Mundial -nappiksilla, ei vaihda koskaan toiseen malliin”.

Pitkät asiakassuhteet perustuvat juuri siihen, että Golden Methods tekee kaikkensa, että asiakas saa juuri haluamansa ja jopa enemmän. Aina asiakkaan idea vaikkapa liikelahjasta ei ole aivan kristallinkirkas, joten siinä vaiheessa ammattitaito astuu esiin ja lopputuloksena on persoonallinen liikelahja. Huipputason palvelusta kertoo jotain se, että Golden Methods tulee mielellään esittelemään liikelahjoja tai PR-tuotteita paikan päälle, jolloin valinta on helpompaa.

Golden Methods maahantuo osan tuotteistaan itse, jolloin valikoima on vuodesta toiseen ollut erittäin laaja. Golden Methods edustaa kymmeniä maailmanluokan merkkejä kuten Jalas, Tegera, Crc, Ampro, Panasonic, Mascot ja Fristads.

Asiakas näppäilee puhelimestaan Golden Methodsin numeron silloin, kun tarvitaan jotain, joka tekee vaikutuksen. Useimmissa tapauksissa mikään tavallinen ei riitä, vaan tarvitaan jotain muuta.

”40 000 paria nahkahanskoja varusmiehille – Onnistuu.”

”8 000 pyyhettä joululahjaksi? Minkä värisiä saisi olla?”

Golden Methodsille mikään ei ole ylitsepääsemätön este, vaan pulmatilanteessa me keksimme ratkaisun.